17 Temmuz 2014 Perşembe

Türkiyenin Muhteşem Modifiyesi!

Çekimleri yapan Ö.Özer Photography , Hedefi Türkiyedeki araçları avrupa ve dünyaya açmaktır.. Büyük bir beğeni kitlesi ile yoluna devam etmektedir. Türkiyedeki kaliteli araçları çekimleri ile daha kaliteli hale getirmekte ve bu yüzden Araba Manyakları Yönetimi olarak teşekkür etmekteyiz..Başarınılarının devamını dileriz..

http://arabamanyaklari.blogspot.com/

türkiyeden modifiyeli arabalar

türk modifiye

türkiyeden modifiyeli arabalar

türkiyeden modifiyeli arabalar

honda s2000

supra

bmw






16 Temmuz 2014 Çarşamba

1999 Model Eski Arabasına Muhteşem Reklam Çekti


 Bir arabanız var ve bir türlü elinizden çıkaramıyorsunuz, ne yapardınız?

David Johns adlı bir araba sahibi bu sorunun cevabını profesyonel bir video hazırlamakta bulmuş. Şimdi de gelecek teklifleri bekliyor.
David Johnson,”Buy my Barina”pazar günü 1999 Model Barina hatcback araba için hazırladığı,”Buy my Barina” başlıklı videoyu Youtube’a ekledi.
David Johns’un Avustralya’da Chimney adlı bir ajansın dijital direktörü olduğunu dikkate alırsanız, bu videonun sıradan bir video olmayacağını düşünebilirsiniz.
Oldukça emek verilmişe benzeyen video Hızlı ve Öfkeli filminden bir sahneyi andırıyor. 1999 Model olan araç şehrin sokaklarında, tekerleklerinden ateş çıkartarak dolaşıyor.
Video sosyal medyada oldukça ilgi çekti.

15 Temmuz 2014 Salı

Ferrari test sürüşü kazası

Ferrari almak isteyen iki gencin test sürüşü, bu acı tabloyla sona erdi. Fiyatı 300 ila 500 bin Euro arasında değişen Ferrari’yi denemek isteyen iki genç, bir görevliyle birlikte test sürüşüne çıkıyor. Yol boyunca birbirinden tehlikeli hareketler yapan sürücünün mutluluğu uzun sürmüyor.

Test sürüşü pahalıya patladı


14 Temmuz 2014 Pazartesi

Yeni Toyota Fuel Cell seri üretim tasarımıyla karşımızda

yeni toyota
Toyota, geleneksel içten yanmalı motor performansına eşdeğer hidrojen yakıt hücreli hibrit otomobili Fuel Cell Sedan’ın seri üretim tasarımını Japonya’da tanıttı.
 Geçtiğimiz yıl Tokyo Motor Show’da konsept olarak görücüye çıkan Fuel Cell Sedan, hidrojen yakıt hücreli otomobillerin gelişimine öncü olarak, 2015 yılında yollardaki yerini alacak.  Çevre dostu FCV konsept sadece su buharı üreten, dünyanın en yüksek güç yoğunluğuna sahip 4 kapılı sedan otomobili olacak. Çevre dostu otomobiller üretme temelinde üretilen FCV Sedan, Japonya’da Nisan 2015’ten önce satışa sunulacak. Otomobil, Amerika ve Avrupa’da ise 2015 yazında piyasada olacak.
yeni toyota

Fuel Cell Sedan, Japonya’da Toyota ve Toyotopet yetkili satıcılarında satışa sunulacak. Satışlar ilk olarak, hidrojen dolum istasyonlarının geliştirilmekte olduğu bölgelerle sınırlı olacak. FCV Sedan’ın Japonya’da yaklaşık 51 bin Euro olan satış fiyatı, Avrupa ve Amerika’da ise daha sonra duyurulacak.
20 yıldan uzun bir zamandır yakıt hücreli otomobiller geliştiren Toyota, 2002 yılından bu yana yakıt hücresi sistemi üzerinde önemli iyileştirmeler yaptı. Toyota’nın Fuel Cell Sedan, fosil yakıtlı otomobillere yakın bir performans ve sürüş menzili sunuyor. Yakıt dolum süresinin sadece 3 dakika olduğu Fuel Cell Sedan’da sürüş esnasında sadece, hidrojen ve oksijenin reaksiyonu sonucu su buharı ortaya çıkıyor.
Toyota Avrupa Başkan Yardımcısı Karl Schlicht, yakıt hücresi teknolojisini kullanıma sunmaktan büyük heyecan duyduklarını belirterek “Dolum istasyon altyapısının kullanılabilirliği ve insanların farkındalığının artırılması gibi, üstesinden gelmemiz gereken daha bir çok konu var. Hibrit geçmişimiz, bize bugün yeni bir teknolojiyi pazara sunmamız için yeterli tecrübeyi veriyor. Avrupa’da adım adım hareket edeceğiz ve otomobili seçili pazarlarda satışa sunacağız. Hidrojenin, otomobil yakıtı olarak popülerliğinin artarak devam edeceğinden ve mesafe kat edeceğimizden kuşkumuz yok ” dedi.
0 emisyonlu hidrojen yakıt hücreli hibrit araç teknolojisinde gelinen son noktayı ultra-temiz enerji taşıyıcısı Fuel Cell Sedan, çevreye sadece su buharı salarak Toyota’nın çevreci teknolojilere verdiği önemi bir kez daha ortaya koyuyor. Bir depo yakıt ile ortalama bir Japon ailesinin bir haftalık elektrik ihtiyacını karşılayacak enerji üreten model geri dönüşüm özellikleri, keyifli sürüşü ve sessizliğinin yanında uzun sürüş menzili ile dikkat çekiyor.

Artık daha da keyif odaklı: Makyajlı Ford Focus ST

Ford'un kompakt sporcusu Focus ST, makyajla birlikte yeni görünüme, yeni iç mekana ve yürüyen aksam ayarlarına kavuştu. Üstelik artık dizel motorlu versiyonu da var.
yeni ford focus

Ford’un kompakt hatcbackinin sportif versiyonu için kimi rakipleri kadar tutkulu olmadığı ortada. Şimdiye kadar Nurburgring rekoru peşine düşmek için “özel” seriler geliştirmedikleri gibi en güçlü Focus versiyonu için de her zaman model ömrünün son çeyreğini bekliyorlar. Bunun bir anlamı Focus RS için (muhtemelen Mustang’den alınacak 2,3 litrelik turbo beslemeli motoru sayesinde yine 305 HP güce sahip olacak) biraz daha beklememiz gerektiği. İkinci anlamıysa Focus ST’nin bir süre daha en güçlü Focus olarak kalacağı. Hatta şu anki durumda en güçlü iki Focus, ST logosu taşıyacak.
Bunu başarmak için Ford, makyajla birlikte ürün gamına bir de dizel motorlu ST’yi ekledi. 2,0 litrelik dizel motorun 185 HP güç ve 400 Nm tork üreten bir versiyonu ST’nin kaputu altında yer alıyor. Bunun yanında 250 HP güç ve 360 Nm tork üreten 2,0 litrelik Ecoboost motor varlığını sürdürmeye devam ediyor. Dizel motorlu ST 0-100 km/s hızlanmasını 8,1 saniye gibi çok da nefes kesici olmayan bir sürede tamamlarken, benzinli motora sahip ST aynı hızlanmayı 6,1 saniye tamamlayabiliyor. İki model de 6 vitesli manuel şanzımanlı olarak sunuluyor.
yeni ford focus

ST’nin iç mekanında makyajlı Focus’ta da görülen yenilikler dikkat çekiyor. Düğmelerinin küçüklüğü ve yerleşimiyle kullanışlılığı ancak kurmalı bir cep saati kadar olan eski kokpitin yerine, çok daha az düğmeli ve işlevleri büyük dokunmatik ekran üzerinden yönetilebilen yeni bir kokpit geliyor.
Bu önemli bir yenilik ama ST müşterilerini çok ilgilendirmiyor. Onları ilgilendiren sürüş keyfi ve Ford bu konuda da çalışmalar yapmış. Kimi kullanıcılara Focus’un sürüşü yeterince keskin gelmemiş olacak ki, Ford daha iyisi için ön akstaki yayları değiştirmiş, tüm amortisörlerin de ayarını iyileştirmiş. Direksiyon ve çekiş kontrol sistemlerinin de yazılımları değiştirilmiş. Muhtemelen ilerleyen dönemde değişken oranlı direksiyon sistemini de ST’de görebileceğiz.

13 Temmuz 2014 Pazar

Artık gösterge paneline bakmayacaksınız


Jaguar ve Land Rover sürüş sırasında göstergelere bakma gerekliliğini ortadan kaldıran, otomobilin ön camını sanal ekrana dönüştüren bir projeyi test etti.

Projeye göre sürücüler, gittikleri hızı, aracın kaçıncı viteste olduğunu ve otomobilin devrini bilgilendirme panellerine bakmadan, doğrudan ön camdaki sanal ekrandan görebilecekler.

Yarışlarda teknolojinin olanaklarından yararlanmaya odaklanan şirketin projesine göre, şeffaf bir ekran haline getirilen ön camda sürücü için en uygun yarış çizgisi, aracın o anki hızı ve vites bilgileri yer alacak. Bu  da sürücüye yarış anında bir hayli kolaylık sağlayacak.

Video oyunlarındaki grafiklerden esinlenilerek hazırlanan projeye göre, ekran haline getirilmiş ön camda, yarışan canlı rakipleri belirleyebilmek için bir sanal araba önizlemesi de bulunacak. Testleri devam eden sistem, gündelik hayatta ise dikiz aynalarının kullanımını azartabilir, yoldaki tehlikeleri daha görünür hale getirebilir ya da navigasyon için gereken haritaları ön cama yansıtarak, bir adres ararken sürüş kolaylığı sağlayabilir.  

Yeni Opel Corsa

Opel'in küçük sınıftaki temsilcisi Corsa, Adam'ı andıran burun tasarımı ve çok daha büyük iddiayla yeni nesline kavuştu. Yeni Corsa yıl bitmeden yollara çıkmış olacak.

yeni opel corsa

Corsa’da kullanılan yeni elektrik sistemi sayesinde tüm elektronik donanımlar birbiriyle irtibatı güçlendirmiş. Bu sayede zengin yardımcı sistemlerin diğer donanımlarla iletişim kurması ve Corsa’nın elektronik ağının bir bütün olarak çalışması sağlanmış.

Otomobilin motor yelpazesi en güncel Opel motorlarından oluşuyor. Bunun anlamı 3 silindirli 1,0 litrelik motorla başlayıp 1,4 litrelik turbo beslemeli motora kadar uzanan bir listenin var olduğu. 1,0 litrelik direkt enjeksiyonlu motor, Corsa’nın kaputu altında 90 HP ve 115 HP güç ve 170 Nm tork üreten versiyonlarıyla yer alacak. Motorun maksimum torkunu 1800 d/d’dan itibaren sunabilmesi ayrı bir başarı olarak değerlendirilebilir. Motor start-stop elektroniğine ve Euro6 emisyon normuna uyuma sahip olacak. İkinci motor seçeneği 1,4 litrelik turbo beslemeli motor. Tanım tanıdık gelse de motor aslında yeni geliştirilmiş ve 100 HP güçle 200 Nm tork üretiyor. Bu motorla 1,0 litrelik motorun güçlü versiyonu ilginç bir motor yelpazesi çakışmasının işaretlerini veriyor. Yelpazeye daha sonra 1,2 litrelik ve 1,4 litrelik atmosferik beslemeli motorların Euro6 emisyon normuna uyum gösteren türevleri de katılacak. Dizel cephesindeyse şimdilik sadece 1,3 litrelik bilindik motorun yine elden geçirilmiş bir versiyonu yer alıyor. Bu motor 5 vitesli manuel şanzımanla sunulacak. Laf şanzımanlardan açılmışken, Corsa ilk başta sadece manuel şanzımanlara sahip olacak. Fakat bu şanzımanların geçişlerinin çok daha yumuşak ve keskin olduğuna dair Opel’in açıklamaları var. İlerleyen dönemde ürün gamı 6 vitesli otomatik şanzımanın yanında elden geçirilip vites değişimleri hızlandırılmış Easytronic otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlara da kavuşacak. Son olarak Corsa Opel’in son nesil aktif yardımcı sistemler paketine de sahip olacak. Bunlar arasında trafik işareti tanıma sistemi, şerit takip sistemi gibi yardımcılar olacak. Xenon farın da isteğe bağlı donanım listesine gireceğini söyleyebiliriz.
Daha önce Corsa’nın ancak 2015′te tanıtılabileceği açıklanmıştı. Fakat görünen o ki Opel yeni küçük sınıf üyesini Ekim ayında düzenlenecek Paris Otomobil Fuarı’na yetiştirecek ve hemen ardından da ilk teslimatları yapmaya başlayacak. Bu da 2015′in ilk aylarında yeni nesil Corsa’yla Türkiye’de de tanışabileceğimizi gösteriyor.

yeni opel corsa

yeni opel corsa

yeni opel corsa