20 Temmuz 2014 Pazar

Pagani Zonda Revolucion

pagani
Pagani Zonda Revolucion pistte kendini gösterdi. Zondanın kült tasarımını kaybetmeyen Revolucion sesiyle birlikte potansiyelini de sergiledi.

Değeri 2.2 Milyon Euro 
Efsanevi 'Zonda' ismini devam ettiren markada 6.0 litre V12 AMG motor metalin tüm notalarını dinletiyor ve formula 1 araçlarını aratmıyor.

800 PS güç ve 730 Nm tork üreten V12' ye turboşarj destek oluyor. 1.070 kg olan modelde güç ağırlık oranı 748 PS / Ton.
Sadece 5 adet olarak üretilecek olan model Kuzey İtalya'da üretilecek. Satın almak isteyen müşteriler ise ön ödemeli olarak 2.2 milyon Euro' yu gözden çıkartmak zorundalar. 6 ileri transversal ve manuel modda özel magnezyum alaşımından üretilecek olan şanzıman 20ms' de vites değiştirebilme özelliğine sahip. Sürüş destek sistemleri olarak Bosch' un özel olarak ürettiği 12 modlu çekiş sistemini barındıracak olan araç ayrıca arka kanadında DRS sistemine sahip. Aracın fren sistemi ise Brembo' nun F1 teknolojilerinde kullandığı CCMR disk sistemi.


19 Temmuz 2014 Cumartesi

Yeni Aston Martin V12 Vantage S Roadster

Otomobil Aston Martin’in şimdiye kadar ürettiği en güçlü ve hırçın roadster olarak gösteriliyor 


Aston Martin bugüne kadar ürettiği en performanslı roadster modelini tanıttı. V12 Vantage S Roadster, havalandırma kanallarına sahip kaputu, karbon fiber bileşenleri ve siyah veya titanyum gri detayları ile kardeşi V12 Vantage S Coupe’nin izinden gidiyor. Roadster otomobilin agresif ızgarası ise markanın CC100 Speedster konseptinden izler taşıyor.
Otomobilin iç mekanı, bir önceki modele oldukça yakın ancak yeni koltuk ve kapı kaplamaları, opsiyonel olarak sunulan ve karbon fiber detaylar, kapı kolları ve siyah alaşım pedallara sahip olan karbon fiber paketi ile birlikte dikkat çekiyor.

V12 Vantage S Roadster 572 bg’lik gücünü 6-litre V12 motordan alıyor ve aynı zamanda 620 Nm tork üretiyor. Ürettiği güç ve torku 7-ileri Sportshift III şanzıman üzerinden yere aktaran otomobil 0-100 km/s sprintini 4.1 sn’de tamamlarken, hızlanmayı 323 km/s’ye kadar sürdürebiliyor. Otomobil güçlü motorunun yanı sıra adaptif amortisör sistemi, iki kademeli ABS ve üç kademeli dinamik denge kontrol sistemi gibi performans sistemleri ile birlikte geliyor. Karbon seramik frenler ve “gaz tepkisini, vites değiştirme hızını ve egzoz sesini değiştiren” Sport modu da tabii ki otomobil ile birlikte standart olarak sunuluyor.
Aston Martin V12 Vantage S Roadster’ın fiyatı henüz belli değil, ancak otomobilin bu yılın ilerleyen dönemlerinde satışa sunulacağı biliniyor.

17 Temmuz 2014 Perşembe

Türkiyenin Muhteşem Modifiyesi!

Çekimleri yapan Ö.Özer Photography , Hedefi Türkiyedeki araçları avrupa ve dünyaya açmaktır.. Büyük bir beğeni kitlesi ile yoluna devam etmektedir. Türkiyedeki kaliteli araçları çekimleri ile daha kaliteli hale getirmekte ve bu yüzden Araba Manyakları Yönetimi olarak teşekkür etmekteyiz..Başarınılarının devamını dileriz..

http://arabamanyaklari.blogspot.com/

türkiyeden modifiyeli arabalar

türk modifiye

türkiyeden modifiyeli arabalar

türkiyeden modifiyeli arabalar

honda s2000

supra

bmw






16 Temmuz 2014 Çarşamba

1999 Model Eski Arabasına Muhteşem Reklam Çekti


 Bir arabanız var ve bir türlü elinizden çıkaramıyorsunuz, ne yapardınız?

David Johns adlı bir araba sahibi bu sorunun cevabını profesyonel bir video hazırlamakta bulmuş. Şimdi de gelecek teklifleri bekliyor.
David Johnson,”Buy my Barina”pazar günü 1999 Model Barina hatcback araba için hazırladığı,”Buy my Barina” başlıklı videoyu Youtube’a ekledi.
David Johns’un Avustralya’da Chimney adlı bir ajansın dijital direktörü olduğunu dikkate alırsanız, bu videonun sıradan bir video olmayacağını düşünebilirsiniz.
Oldukça emek verilmişe benzeyen video Hızlı ve Öfkeli filminden bir sahneyi andırıyor. 1999 Model olan araç şehrin sokaklarında, tekerleklerinden ateş çıkartarak dolaşıyor.
Video sosyal medyada oldukça ilgi çekti.

15 Temmuz 2014 Salı

Ferrari test sürüşü kazası

Ferrari almak isteyen iki gencin test sürüşü, bu acı tabloyla sona erdi. Fiyatı 300 ila 500 bin Euro arasında değişen Ferrari’yi denemek isteyen iki genç, bir görevliyle birlikte test sürüşüne çıkıyor. Yol boyunca birbirinden tehlikeli hareketler yapan sürücünün mutluluğu uzun sürmüyor.

Test sürüşü pahalıya patladı


14 Temmuz 2014 Pazartesi

Yeni Toyota Fuel Cell seri üretim tasarımıyla karşımızda

yeni toyota
Toyota, geleneksel içten yanmalı motor performansına eşdeğer hidrojen yakıt hücreli hibrit otomobili Fuel Cell Sedan’ın seri üretim tasarımını Japonya’da tanıttı.
 Geçtiğimiz yıl Tokyo Motor Show’da konsept olarak görücüye çıkan Fuel Cell Sedan, hidrojen yakıt hücreli otomobillerin gelişimine öncü olarak, 2015 yılında yollardaki yerini alacak.  Çevre dostu FCV konsept sadece su buharı üreten, dünyanın en yüksek güç yoğunluğuna sahip 4 kapılı sedan otomobili olacak. Çevre dostu otomobiller üretme temelinde üretilen FCV Sedan, Japonya’da Nisan 2015’ten önce satışa sunulacak. Otomobil, Amerika ve Avrupa’da ise 2015 yazında piyasada olacak.
yeni toyota

Fuel Cell Sedan, Japonya’da Toyota ve Toyotopet yetkili satıcılarında satışa sunulacak. Satışlar ilk olarak, hidrojen dolum istasyonlarının geliştirilmekte olduğu bölgelerle sınırlı olacak. FCV Sedan’ın Japonya’da yaklaşık 51 bin Euro olan satış fiyatı, Avrupa ve Amerika’da ise daha sonra duyurulacak.
20 yıldan uzun bir zamandır yakıt hücreli otomobiller geliştiren Toyota, 2002 yılından bu yana yakıt hücresi sistemi üzerinde önemli iyileştirmeler yaptı. Toyota’nın Fuel Cell Sedan, fosil yakıtlı otomobillere yakın bir performans ve sürüş menzili sunuyor. Yakıt dolum süresinin sadece 3 dakika olduğu Fuel Cell Sedan’da sürüş esnasında sadece, hidrojen ve oksijenin reaksiyonu sonucu su buharı ortaya çıkıyor.
Toyota Avrupa Başkan Yardımcısı Karl Schlicht, yakıt hücresi teknolojisini kullanıma sunmaktan büyük heyecan duyduklarını belirterek “Dolum istasyon altyapısının kullanılabilirliği ve insanların farkındalığının artırılması gibi, üstesinden gelmemiz gereken daha bir çok konu var. Hibrit geçmişimiz, bize bugün yeni bir teknolojiyi pazara sunmamız için yeterli tecrübeyi veriyor. Avrupa’da adım adım hareket edeceğiz ve otomobili seçili pazarlarda satışa sunacağız. Hidrojenin, otomobil yakıtı olarak popülerliğinin artarak devam edeceğinden ve mesafe kat edeceğimizden kuşkumuz yok ” dedi.
0 emisyonlu hidrojen yakıt hücreli hibrit araç teknolojisinde gelinen son noktayı ultra-temiz enerji taşıyıcısı Fuel Cell Sedan, çevreye sadece su buharı salarak Toyota’nın çevreci teknolojilere verdiği önemi bir kez daha ortaya koyuyor. Bir depo yakıt ile ortalama bir Japon ailesinin bir haftalık elektrik ihtiyacını karşılayacak enerji üreten model geri dönüşüm özellikleri, keyifli sürüşü ve sessizliğinin yanında uzun sürüş menzili ile dikkat çekiyor.

Artık daha da keyif odaklı: Makyajlı Ford Focus ST

Ford'un kompakt sporcusu Focus ST, makyajla birlikte yeni görünüme, yeni iç mekana ve yürüyen aksam ayarlarına kavuştu. Üstelik artık dizel motorlu versiyonu da var.
yeni ford focus

Ford’un kompakt hatcbackinin sportif versiyonu için kimi rakipleri kadar tutkulu olmadığı ortada. Şimdiye kadar Nurburgring rekoru peşine düşmek için “özel” seriler geliştirmedikleri gibi en güçlü Focus versiyonu için de her zaman model ömrünün son çeyreğini bekliyorlar. Bunun bir anlamı Focus RS için (muhtemelen Mustang’den alınacak 2,3 litrelik turbo beslemeli motoru sayesinde yine 305 HP güce sahip olacak) biraz daha beklememiz gerektiği. İkinci anlamıysa Focus ST’nin bir süre daha en güçlü Focus olarak kalacağı. Hatta şu anki durumda en güçlü iki Focus, ST logosu taşıyacak.
Bunu başarmak için Ford, makyajla birlikte ürün gamına bir de dizel motorlu ST’yi ekledi. 2,0 litrelik dizel motorun 185 HP güç ve 400 Nm tork üreten bir versiyonu ST’nin kaputu altında yer alıyor. Bunun yanında 250 HP güç ve 360 Nm tork üreten 2,0 litrelik Ecoboost motor varlığını sürdürmeye devam ediyor. Dizel motorlu ST 0-100 km/s hızlanmasını 8,1 saniye gibi çok da nefes kesici olmayan bir sürede tamamlarken, benzinli motora sahip ST aynı hızlanmayı 6,1 saniye tamamlayabiliyor. İki model de 6 vitesli manuel şanzımanlı olarak sunuluyor.
yeni ford focus

ST’nin iç mekanında makyajlı Focus’ta da görülen yenilikler dikkat çekiyor. Düğmelerinin küçüklüğü ve yerleşimiyle kullanışlılığı ancak kurmalı bir cep saati kadar olan eski kokpitin yerine, çok daha az düğmeli ve işlevleri büyük dokunmatik ekran üzerinden yönetilebilen yeni bir kokpit geliyor.
Bu önemli bir yenilik ama ST müşterilerini çok ilgilendirmiyor. Onları ilgilendiren sürüş keyfi ve Ford bu konuda da çalışmalar yapmış. Kimi kullanıcılara Focus’un sürüşü yeterince keskin gelmemiş olacak ki, Ford daha iyisi için ön akstaki yayları değiştirmiş, tüm amortisörlerin de ayarını iyileştirmiş. Direksiyon ve çekiş kontrol sistemlerinin de yazılımları değiştirilmiş. Muhtemelen ilerleyen dönemde değişken oranlı direksiyon sistemini de ST’de görebileceğiz.